Hugins World

20. maj 2006

Kanelgifler uden kanel !?


Jeg åbnede en pose kanelgifler her for lidt siden, og det første jeg hev op af posen var en muteret kanelgiffel uden kanel !

Jeg troede det var en helt unik giffel, og at jeg måske så kunne ønske et eller andet - men nej, der var fem mutant-gifler og otte normale kanelgifler i posen ! Weeeird...

Svar fra Pågen:
Det var tråkigt att höra att du råkat ut för en förpackning där fem gifflar saknat den goda fyllningen. Vi har återkommande kvalitetskontroller i vårt bageri, men uppenbarligen har vi brustit i våra rutiner vid det här tillfället.

Vi kommer givetvis att sända dig en ersättning för att du råkat ut för att få en produkt från Pågen där kvaliteten inte var på topp.
Vi kommer att sända en check till dig per post.

1 Comments:

At 11:42, Anonymous Anonym said...

- jeg forestiller mig, at du bliver skuffet, hvis ikke bare een griber anledningen til at påpege, at der jo heller ikke altid er russere i russisk salat (men kun fx clips og næseblod)...
KH din far

 

Send en kommentar

<< Home