Hugins World

1. april 2006

Nyt armatur


Mit gamle armatur var med gummipakning, så hvis man ikke var hurtig nok slukkede det varme vand efterhånden som gummiet blev varmet op.

Købte et nyt armatur i dag. Plus en lille rørskærer for at skære de medfølgende kobberrør til. Desværre var kobberrørene for korte. Nitte.

I desperation og eventyrlyst valgte jeg så at skære en stump af de gamle kobberrør og se hvad super-glue kan. Der står det kan lime metal, men det gik ikke så godt. Til gengæld fik jeg limet en stump kobberrør fast til mine gummihandsker. Dvs. nu har jeg et kobberrør med lidt gummi på, og en gummihandske med et stort hul i pegefingeren. Godt jeg brugte handsker :-)

Bortset fra det går det meget godt. Har endelig fået monteret de forskellige ledninger til mit internet og IP-telefonen - så nu kan jeg lukke døren ud til gangen. En stor dag for mig, men et ret lille skridt for menneskeheden...